EGYEDIEN
Megyünk a budapesti Ráday utcában. Pontosabban Karcsi a kerekesszékével gurul.
A FÉRFI, AKI TETSZIK NEKÜNK
Jean Dujardin
ZÓLYOMI ZSOLT
Zólyomi Zsolt a parfümszakértők és parfümőrök – mintegy 1500 fős – „világválogatottjának” egyedüli magyar tagja.
JÉGHOTELEK
Hideg ágyak, meleg vendégszeretet, bámulatos tájak. Ez az, ami ezeket a csodálatos jég és hó alkotta hoteleket jellemzi!
GENERÁCIÓK ÜZLETBEN
Lakatosműhelyből indultak, ma kaputechnikai megoldásaikkal regionális szereplők, miközben a negyedik generáció irányítja a céget. Velük...
PERSONAL BRANDING
Nyugaton az átlagember is azt tanulja, hogyan alakítsa ki személyes márkáját, de Magyarországon jelentős a lemaradás.
JÓTÉKONYSÁG
Amerika a vállalkozásaival „csak” létrehozta, de a filantrópiával újrateremtette a gazdasági jólétet.
UTAZÁS
Üzleti megbeszélés a pálmafák árnyékából, e-mailezés a tengerpartról? A legújabb utazási trend a munkamániásoknak kedvez.
AVAGY: MI A RUHÁD VALÓDI ÁRA?
Ruhát veszünk, ha megjön a fizetés, ha nagy ünnepre, tárgyalásra készülünk, ha váratlanul esti programunk lesz, és természetesen külön ruha kell...
LÉLEK
Kiváló minőség, első osztályú design, finom kidolgozás. Valóban csak ebből állna a luxusmárkák vonzereje?
FIATAL GRAFIKUS A GYŐZTES
Több mint félszáz fiatal divattervező pályázott az Emirates „Télből a nyárba” mottót viselő versenyén.
Mindannyian képesek vagyunk ötleteket alkotni, de sajnos nem mindannyian vagyunk esélyesek, hogy eljussunk idáig, mert néhány tévhit utunkba...
DIVAT
A női táska mindig is rejtély volt férfiak számára. Nem véletlenül, hisz jóval többet jelent mint egy egyszerű kiegészítő.
BRAND FESTIVAL
Két izgalmas nap viselkedés-tudományról, márkaélmény-fokozás és fogyasztói bevonásról nemzetközi sztárelőadókkal. Húsz éves a Brand...
FIATAL DESIGNEREK
Igaz a Pán-Péter generáció a saját vágyait kergeti, de ennek egyre több globális értékű eredményét tapasztalhatjuk.
A több mint harminc éve alapított logisztikai vállalat ma már közel 800 családnak biztosít megélhetést.
A sport meghatározóbb a divatvilágban, mint valaha. De vajon hogyan jutottak el ezek a kényelmes darabok az öltözőből a kifutóra?
OPERA
A bécsi Staatsoper után a Magyar Állami Operaház stratégiai partnere és elkötelezett támogatója lett a Raiffeisen Bank.
SZÉPSÉG
A vonzalom, akárcsak a szerelem, mindig is egyfajta misztikus jelenségnek számított az emberiség életében. De vajon kinek mitől szép a szép?...
Változatok dohányzóasztalra
Pihenés a kertben
Udvaros Dorottya a La femme címlapján Műhelytitok:Udvaros Dorottya Nánási Pál stúdiójában.
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyreszóló ajándékkal.
író
Művészeti főmunkatárs
újságíró