MEGNYÍLT AZ ÁTRIUM FILM-SZÍNHÁZ
Buda csillaga, a filmcsillagok egykori budai otthona: újra működik az Átrium Film-Színház.
KONGÓ
Mi mindentől kell tartaniuk a kongói asszonyoknak?
UTAZÁS
Van egy ország, ahol az emberek akkor is vidámak, ha nincs rá különösebb okuk. A tenger áttetsző türkiz, a homok selymes és hófehér.
SZÍNHÁZ
Az év utolsó napjaira időzítette a Centrál Színház a hazai bulvárszínpadok egyik nagy adujának előbemutatóját.
GENERÁCIÓK ÜZLETBEN
Nemcsak az édesapjától kapott különleges örökséget viszi tovább, de van benne egy makacs világjobbító szándék is.
ÜZLET ÉS ANYASÁG
Szolgáltatást adnak el, nem egyszerűen csak virágot, mondja Józsa Judit, a Fleurt virágbolt tulajdonosa.
ÉKSZER
Gyönyörű színek, csillogó tűzzománc és huszonnégy karátos arany – ezekből születik meg az ékszerekben testet öltő művészet.(x)
MŰVÉSZET
Kik állnak a remekművek mögött? Mi hajtja a művészet szponzorait? Esztétikai élvezet? Rajongás? Reprezentáció? A hírnév, a halhatatlanság utáni...
A családi vállalkozásokban nézetkülönbségek is nehezíthetik a generációváltást.
Nem is olyan könnyű feladat egy családi vállalkozást az utódoknak átadni, sikerrel a családban tartani – vagy értékesíteni.
OLIVERO TOSCANI
Polgárpukkasztó reklámszakember vagy humánus aktivista: az Olivero Toscani-sztori.
ÚJ ALCÍM
Mi az a personal shopping? Olyasmi, mint a personal trainer, azaz a személyi edző? Csak most nem az izmokról, hanem a ruhatárról van szó?
DIVAT
Egy fiatal magyar tervezőpáros a hétköznapi divat személyességéért és méltóságáért.
KARRIER
Három nemzetközi szinten is rendkívül sikeres magyar vállalat most közös ötlettel rukkolt elő.
40 ezer magyar családi vállalkozásban döntik el a közeljövőben: az utódok továbbviszik, eladják vagy megszüntetik a céget.
A VILÁG LEGDRÁGÁBB ÓRÁI
Az idő pénz – szól a jól ismert mondás, de ha valaki nagyon ragaszkodik a szó szerinti értelmezéshez, könnyen találhat rá példát a gyakorlatban is....
LISSZABON
Ha a hosszúra nyúlt vénasszonyok nyara nem volt elég, a szürke novemberi hangulat helyett válasszuk Portugáliát!
A JÖVŐ
Különleges pillanat, amikor felfedezhetővé válnak, előtűnnek a kimagasló tehetségű fiatalok.
PERSONAL BRANDING
Nyugaton az átlagember is azt tanulja, hogyan alakítsa ki személyes márkáját, de Magyarországon jelentős a lemaradás.
CARLOS SLIM HELU
Allűrmentes adakozó a világ leggazdagabb embere. Carlos Slim Helu mexikói üzletember, 70 milliárd dolláros vagyon birtokosa
Pihenés a kertben
Flórák és faunák
La femme ünnepi címlappal Különleges címlap készült az ötéves La femme ünnepi lapszámához.
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyreszóló ajándékkal.
újságíró
író